zondag 21 december 2014

WaxWoods Geurbranderset

Hoi!
Eindelijk weer een artikel online!
Het is iets anders dan normaal.
Ik ga schrijven over deze leuke geurbrander!

Het is een geurbranderset van de Action.
Hij was dan ook maar €1,99 !
Je kon kiezen tussen drie kleuren, wit, roze en grijs.
Ik heb gekozen voor roze.


Wat er in het doosje zat:
De geurbrander
6 Geurchips 




Er zijn 6 geuren, dit zijn:
Citroen
Jasmijn
Vanille
Bosbes
Lavendel
Appel







Ik heb als eerst de jasmijnchip op de brander gelegd en het rook gelijk al heerlijk!
De chip lost snel op. 
De geurbrander staat heel sfeervol in je kamer!
Ik ben er heel blij mee!

xKiek











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique