dinsdag 23 december 2014

Review ♥ Biggy Lip Smacker Paul Frank

Hoi!
Ik was gister in de stad met een vriendin van mij, en daar zagen we bij de Kruidvat iets super leuks!
We zagen namelijk allemaal Paul Frank lip producten die af waren geprijsd!
Er lagen kleine en grote lip smackers maar er lagen ook nog lip butters van Paul Frank.
Mijn vriendin en ik kozen voor de grote lip smacker.
Er waren verschillende smaken en ik heb gekozen voor de smaak Sheree's Sweet Sugar Berry.
De lip smacker was afgeprijsd en was nu maar €0,99



Toen ik de dop van de lip smacker eraf haalde kwam er gelijk een heerlijke zoete geur op me af.
Hij ruikt heel lekker! De lip smacker is heel lekker zacht voor op je lippen! En dat merkte ik gelijk doordat m'n lippen een
stuk minder droog werden!
Ik raad hem echt heel erg aan!
Ook is de buitenkant van de lip smacker super leuk!












1 opmerking:

  1. ik vind hem helemaal geweldig in welke kruidvat heb je hem gekocht

    BeantwoordenVerwijderen

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique