woensdag 22 oktober 2014

DIY/Inspiratie | Tak met hartjes

Hoi!
Vandaag een leuke kamerdecoratie waar je je eigen draai aan kan geven.
Het is super simpel!
Ik heb een tak en daar hartjes aan gehangen.
Je kunt er veel meer andere dingen aanhangen zoals kettingen etc.






Je hebt nodig:
- Een mes
- Een tak
- Dergelijke die je aan je tak wil hangen
- Touw, wol, ijzerdraad

Stap 1
Haal de schors van de tak af met een mes.

Stap 2
Je maakt eerst de ene kant van de tak vast.
Dit kan met touw, wol of ijzerdraad, misschien heb je nog wel een andere oplossing.
Ik hang mijn tak voor het raam. En daar hangen van die geleiders. Daaraan maak je een gordijn vast.
Door die geleiders haal ik mijn wol. Dat knoop ik een paar keer vast.

Stap 3
Wikkel het wol een paar keer om de tak en knoop dat een aantal keer vast.

Stap 4
Hang nu alles dat je aan je tak wil laten hangen aan je tak. 

Stap 5
Doe stap 3 en 4 nu aan de andere kant van de tak.

Klaar!

xKiek

3 opmerkingen:

  1. leuk gedaan kiek!
    komt er binnenkort weer een diy,review of iets anders online?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo,
    ik zou creakiek wel over willen nemen als je een keer wilt stoppen

    xx vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kiek, Ik mis je artiklenen.. Wil ze weer gaan maken? XRandomgirl

    BeantwoordenVerwijderen

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique