woensdag 31 december 2014

Emoji's die ik mis

Hoi!
Vandaag heb ik een artikel over emoji's.
Je kent ze wel, die leuke smiley's die je berichtje net wat leuker maken!
Er zijn er zoooooo veel!
Maar toch mis ik er een paar!
En die ga ik vandaag even met jullie delen!


Emoji's die ik mis:


1. Een smiley die kotst. Haha, gewoon als je wil laten merken dat het eten niet lekker was ofzo. 

2. Een eenhoorn omdat ik gek ben op eenhoorns. 

3. Een smiley van een meisje waarbij je de hele outfit ziet. 

4. Cupido

5. Gewoon een simpel cupcakeje! 

6. Een selfie makend poppetje zou ook niet verkeerd zijn!

7. Een emoji die gewoon heel moe is. 

Ik ben heel erg benieuwd of jullie nog emoji's hebben die jullie missen!
Laat even in reacties weten welke emoji's jij mist!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique