zaterdag 6 september 2014

KieksUp

Hoi!
Tja, wat zal ik zeggen.
Ik heb gezegd dat ik 3 artikelen ga plaatsen. 
Dat gaat echt lukken. 
Deze week heb ik er 0 geplaatst.
Dat komt omdat deze week veel nieuw was.
Ik beloof in de naam van CreaKiek dat er vanaf nu elke week 3 artikelen online komen.
Verder heb ik ook geen how to boekenkaften artikel geplaatst.
Dat komt omdat ik gister (de vrijdag in de schoolweek!) mijn boeken pas binnen heb. 
En aangezien iedereen al is begonnen, en iedereen waarschijnlijk zijn of haar boeken al heeft gekaft, leek het me een beetje zinloos om dan nu nog een boekenkaft artikel maken. 
Wel komen er nog een paar andere leuke back to school artikelen aan!
xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique