zondag 31 augustus 2014

KieksUp

Hoi!
Hier ben ik weer!
Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden!
Het spijt me heel erg dat ik geen nailart artikel meer heb geplaatst!
Ik baal er echt heel erg van!
Ik heb er geen tijd meer voor gehad. Sorry!
Waarschijnlijk komt er nog een artikel hoe je boeken moet kaften. 
En mijn gepimpte schoolspullen komen nog online.

Dit jaar plaatste ik een artikel als ik de tijd en zin had om een artikel te maken. 
Als ik dat dit jaar zou doen zou er echt niet vaak een artikel online komen!
Daarom ga ik plannen. 
Er komen drie artikelen in de week online. 
Dat ga ik proberen, als dat niet gaat lukken ga ik over op twee artikelen. 
Waarschijnlijk gaat het wel lukken.
De vakantie is nu ook weer voorbij. 
Daarom is CreaKiek viert de zomer gestopt.

Dit wou ik even zeggen. 
xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique