maandag 18 augustus 2014

Kamerdecoratie ☀ Fotowand

Hoi!
Ik heb een super leuke kamerdecoratie voor jullie.
En hij past in elke kamer.
In mijn kamer heb ik een wit behang waar in zilveren en in grijze letters namen van steden op staan.
Toen kwam ik op het idee om van elke stad die op mijn behang staat een foto uit te printen en die in te lijsten.
Het leuke is dat je zelf kan kiezen welke foto's je erin doet!
Voor ieder wat wils.

Je hebt nodig:
- Fotolijstjes
- Pc, smartphone waar je mee kan printen
- Printer
- Eventueel fotopapier, normaal papier kan ook
- Spijkers


Stap 1
Zoek leuke foto's uit.

Stap 2
Print de foto's uit.
Het leukste is als je varieert met de houding van de foto's.
Dus niet alles staand, en niet alles liggend.

Stap 3
Lijst de foto's in.

Stap 4
Hang de lijstjes op.
Ik heb hier in geen patroon.
Ik heb alles door elkaar.
Dat is juist super leuk!

Klaar!
xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique