maandag 25 augustus 2014

KieksUp

Hoi!
Ik ben weer terug van een heerlijke vakantie!
Ik hoop dat ik deze weken genoeg artikelen heb geplaatst.
Er komen nog een paar hele leuke artikelen aan.
Omdat dit de laatste vakantie week is voor mij, komt er nog een artikel hoe je boeken moet kaften.
Nog een handige tip.
DIY's en Polyvores.
In de volgende KieksUp vertel ik hoe het de komende tijd zal gaan met CreaKiek.
Niet over mij, maar over het blog.
Ook stopt deze week CreaKiek viert de zomer.
Maar daarover vertel ik ook weer meer in de volgende KieksUp.
Ik hoop dat dit weer eventjes genoeg informatie was.
Als je nog vakantie hebt zou ik zeggen, geniet ervan!
Voor de mensen die alweer naar school zijn gegaan, succes!
xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique