zaterdag 16 augustus 2014

Ik ga op reis en neem mee ☀ Boeken en tijdschriften

Hoi!
Ik heb weer een ik ga op reis en neem mee artikel.
Vorige keer was het onderwerp muziek.
Nu is het boeken en tijdschriften. 
Ik ga jullie laten zien wat ik allemaal mee neem om te lezen.
Veel leesplezier!
Lees snel verder!


Boeken: 

1. Dagboek van een muts - deel 3 - In de spotlights! -  Rachel Renée Russel

Achterkant:
Nikki's leven staat op INSTORTEN. Er is maar één uitweg: de talentenjacht winnen, zodat hottie Brandon onder de indruk is van Nikki en zij in zijn armen kan vallen. Maar MacKenzie doet ook mee en zij doet er alles aan om Nikki uit de spotlights te houden.
Dan duikt er een YouTube fi lmpje van Nikki op: pijnlijke ANTI-RECLAME! Nikki wil nu echt emigreren, maar besluit het enig mogelijke te doen: roekeloos haar zangtalent inzetten! 
Kan Nikki winnen van het populairste meisje op school?

2. Gezicht van Britt - Maren stoffels
Achterkant:
Britt reist met vrienden door Frankrijk en Spanje met maar één doel: Dario vergeten. Maar hij blijft haar bellen, ook al is ze honderden kilometers ver weg. Het ergste is dat uitgerekend Tara nog altijd zijn kettinkje draagt. Alsof ze geen idee heeft hoe verliefd Britt op haar is! 
Op een ochtend is Tara er ineens vandoor, met al haar spullen. Wanhopig probeert Britt de anderen over te halen om haar te zoeken. Maar hoe moeten ze haar ooit terugvinden in Spanje? Krijgt Britt ooit de kans haar grote geheim op te biechten aan Tara?

3. Jippie naar Frankrijk! - Kitty van Zanten
Achterkant:
Het slimme rugzakje Jippie neemt kinderen mee op reis naar Frankrijk en vertelt wat er onderweg te zien en te doen is. Informatie over het land komt op een speelse manier aan bod. En dankzij devele spelletjes en voorbeeldzinnen in een vreemde taal voelen kinderen zich snel thuis in het buitenland. Met meer dan 200 toeristische tips die juist voor kinderen erg leuk zijn. 

4. Brugklassers! - Caja Cazemier
Achterkant:
Na de Cito-toets, het slotfeest van de basisschool en een zomervakantie vol spannende afwachting is het zover: Jesse, Vera en Isa worden brugklassers. Maar hoe vind je je weg in die doolhof van gangen en lokalen? Wat kan absoluut niet meer en wat doe je juist wel? Moet je bij Frans echt al die accentjes leren? Groot en klein leed... Maar ook veel lachen, nieuwe vriendschappen en eerste liefdes!

Tijdschriften:

21 oude Tina's (ze staan niet alle 21 op de foto)
1 Hitkrant
1 Meiden Magazine
1 oude Grazia

Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden!
xKiek



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique