donderdag 14 augustus 2014

DIY ☀ Nailart

Hoi!
Weer een DIY.
Vandaag een leuke zomerse nailart.
En zeker niet moeilijk om te maken.
Het lijken net veertjes!
Lees snel verder.


Je hebt nodig:
- Een normale nagellakje
- 2 Nailartlakjes (nagellak met dunne kwast)

Stap 1
Lak je nagels in een kleur naar keuze.
Laat deze goed drogen

Stap 2
Maak van de onderkant van je nagel tot de bovenkant van je nagel een dunne streep met je nailart pen of lakje. Laat ook dit weer goed drogen.

Stap 3
Nu ga je van de streep in het midden naar boven. Begin bovenaan en ga schuin naar boven.
Doe dit aan allebei de kanten en doe het zo vaak als je kan maar zorg wel dat er ruimte tussen de streepjes zit. Als dit gedroogd is kun je er nog een topcoat overheen doen.

Klaar!
Nu heb je het effect van een veertje, super leuk!
xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique