vrijdag 11 juli 2014

10 tips voor een ''bad'' day

Hoi!
Met mij gaat het heel goed. 
Maar iedereen heeft wel eens een bad day. 
Een dag dat je je heel slecht voelt en geen idee hebt wat je moet. 
Hier heb ik wat tips om jezelf op te vrolijken en dingen die je kan doen. 
Het is door elkaar heen.
Dus niet dat 1 het beste is en 10 het slechtst. 
Lees snel verder voor de tips! 




1. Spray in je kamer een lekkere luchtverfrisser, ik heb er een van de Action. Daar verkopen ze verschillende geuren. Alleen al van de frisse lucht wordt je vrolijk. 

2. Ga knutselen ! Niks is beter dan je creativiteit uiten als je een bad day hebt!

3. Maak een playlist met je favoriete muziek, speel die de hele dag af. Wel vrolijke muziek! 

4. Ga wandelen. Wandel door de natuur, en kijk om je heen. Voel je vrij!

5. Ruim je kamer op. Dit is heel erg rustgevend en iets om trots op te zijn (voor mij tenminste).
Als je je kamer al hebt opgeruimd kun je hem verbouwen en er iets nieuws voor maken.
Hierdoor kun je echt blij worden!

6. Ga lezen. Zoek een leuk boek uit en zoek een rustige locatie. Veel lees plezier!

7. Schrijf je gevoelens op. Versier de tekst, en lijst het in. Dan heb je misschien ook nog een tekst en een moment om trots op te zijn.

8. Kijk een grappige film. Als je een grappige film kijkt moet je gewoon altijd lachen.

9. Bekijk leuke blogs, of bekijk leuke Youtube video's. Hierdoor heb je weer wat afleiding.
Wil je knutselen? Dan kun je de zoekterm DIY nl gebruiken. Ik vind Nederlands het fijnst, daarom nl.

10. Zoek dieren op. Zij maken je nooit onvrolijk. En je kan nooit boos worden om iets dat ze hebben gedaan. Zij vinden het altijd leuk jou te zien!

Ik hoop echt dat jullie het handig vonden.
xKiek

2 opmerkingen:

  1. Iemand uit je klas16 juli 2014 om 15:10

    Fijn! Heb ik wat aan! Thanks kiek. Nog een fijne zomervakantie en tot ooit! Xx iemand uit je klas!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaa, mooizo! Jij ook. Maar nu wil ik stiekem wel weten wie je bent ;)

      Verwijderen

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique