vrijdag 18 juli 2014

KieksUp

Hoi!
Zoals je ziet heb ik mijn logo even wat aangepast!
Dat komt omdat ik ZOMERVAKANTIE heb!
En dat betekent dat ik extra veel tijd voor CreaKiek heb!
En aangezien het zomer is staat CreaKiek ook in het teken van de zomer.
Ik ga veel zomersnacks, zomer DIY's, zomer Polyvore's en nog veel meer zomerse dingen op CreaKiek zetten!
Er komt ook een kookserie online, maar daar verklap ik niet te veel over.
Ik ga na de vakantie naar de middelbare school.
Daar heb je heel wat andere spullen voor nodig.
Daarom ga ik ook laten zien welke schoolspullen ik heb gekocht.
xKiek

2 opmerkingen:

  1. Hoi ik ben net een blog begonnen! Hoe zet je er een logo bij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Wat leuk! Als je op je blog staat, moet je naar ontwerp. Dan klik je aan de zijkant op indeling. Dan klik je op de bovenste BREDE balk waar kop op staat en dan kun je je logo invoegen. xKiek

      Verwijderen

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique