zondag 6 april 2014

CMM #1

Hoi!
Jullie denken vast; CMM wat is dat?!
Nou dan heb ik nu het antwoord!
CMM betekent creatieve meiden middag. 
Hierin laat ik zien hoe jij een leuke en creatieve meiden middag kan organiseren!
Snel weten hoe ik dat doe? Lees dan snel verder!De eerste CMM wordt maskertjes middag. 
Ik heb dit zelf gedaan en het was zeker geslaagd!
Hier vertel ik hoe wij (ik en mijn vriendin) het hebben gedaan. 
Je kan er natuurlijk een eigen draai aan geven. 

Het zou dus maskertjes middag worden maar ja, als je met zijn tweeën voor jezelf een maskertje gaat kopen... Dat kan leuker!
Wij hebben die middag daarvoor gewoon in ons eentje een maskertje gekocht voor de ander.
Maar niet zomaar een maskertje, het maskertje moet er zo vies mogelijk uit zien of het heeft een smerige naam het kan allebei. 

Ga eerst om de beurt raden welk maskertje de ander voor jou heeft gekocht.
Doe dat bijvoorbeeld 3 keer. Maar zeg niet of de ander het goed heeft.

Daarna haal je tegelijk het maskertje tevoorschijn en mag je kijken.

Het is leuk als de kamer waarin je zit leuk is aangekleed. 
Dat je wat lekkers te eten en te drinken hebt, en dat je gewoon even kan relaxen en lachen met de ander. 

Ik denk dat de meeste verder wel weten hoe een maskertje werkt?!

Als de maskertjes goed hard zijn kun je ze van je gezicht af halen. 
Daar kan je eventueel ook nog een wedstrijdje van maken. 
Wie het eerst het maskertje eraf heeft. 

Als je dit gaat doen...
Have fun!

xKiek

Tips voor maskertjes die er vies uitzien.
1.  Montagne Jeunesse Chocolate Mud Masque
Prijs: €1,79 









 2. Montagne Jeunesse Mud Pac
 Prijs: €1,79

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique