donderdag 17 april 2014

DIY Zomersnack

Hoi!
Wat kan er gewoon niet onderbreken tijdens de zomer?
Smoothies!
Het zonnetje schijnt al lekker en de temperatuur stijgt al, dus waarom niet?!
Ik laat hier mijn smoothie zien.
Die van mij proeft heel erg fris met een klein zoet smaakje.
Snel weten hoe ik hem zo lekker maak? lees dan verder!

Je hebt nodig:
- fruit, ik gebruik perssinaasappels, diepvries bosbessen, diepvries aardbeien en peer
- melk
- een mixer
- een leuk glas
- een rietje

Stap 1
Schil het fruit of maak het klaar sorteer het mooi in bakjes.

Stap 2
Doe het fruit in de mixer, voeg daarna de melk toe.
Hoe meer melk, hoe meer smoothies!

Stap 3
Mix het fruit maar doe dit niet langer dan 1 minuut!
Dan raakt de mixer oververhit!

Stap 4
Pak een leuk glas en doe daar de smoothie in.
Je kan er een rietje in doen. Dat ziet er extra zomers uit!

Klaar!
xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique