zondag 6 april 2014

Nieuw!

Hoi!
Zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien heb ik een nieuwe balk onder het logo. 
Zo kun je specifiek alleen de DIY's zien. 
Mijn blog draait natuurlijk om creativiteit. 
Alles op mijn blog is eigenlijk ook creatief maar op een andere manier. 
Sommige mensen hebben misschien een ander beeld bij CreaKiek. 
Namelijk een beeld waarbij het alleen maar op knutselen gaat. 
Ik vind dat niet nodig, dat zou dan betekenen dat er veel en veel minder op mijn blog zou staan.
En aangezien alles creatief is vind ik het zo prima. 
Maar.......... 
Voor de mensen die een knutsel blog in gedachte hadden... 
Heb ik dit!
Een nieuwe pagina OP CreaKiek. 
Voor als je de rest eventjes zat bent.
En dit artikel brengt je misschien in verwarring omdat het op allebei de pagina's staat. 
Ik hoop dat jullie dit handig vinden!

xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique