zondag 9 februari 2014

DIY: vul je eigen dienblad

Hoi! 
Zoals ik beloofd had... een DIY!
Ik ben hier heel blij mee, want eigenlijk is dit een DIY blog. (met heel weinig DIY's)
In deze DIY gaan we een dienblad vullen. Het ziet er super tof uit. En ik zal bij de meeste dingen laten weten waar ik het gekocht heb. 

Je hebt nodig:
Action, €3,19
- een dienblad 
- Leuke spulletjes! (decoratie)


Bloempotje: Kruidvat


Allereerst zet ik in het midden een onderzetter met een mini bloempotje erop.

Potje: Action 

Vervolgens een klein potje met snoepjes erin.

Flesjes: Leen Bakker

Dan zet ik deze twee ontzettend schattige flesjes neer.


Voor de twee leuke flesjes, zet ik deze twee zelfgemaakte flesjes.

Roze hartje: Huis 42. Zwart wit hartje: Action

Deze hartjes vind ik zo leuk op het dienblad!


Mijn zelfgemaakte windlichtjes mogen natuurlijk niet ontbreken! En ik heb er nep waxinelichtjes in gedaan...


En om het af te maken.... Deze mini van Albert Heijn. 


Het eindresultaat! ik zelf vind het echt super tof! Het dienblad staat op een krukje.

Ik hoop dat jullie dit een leuke DIY vonden. Waarschijnlijk komt er nog een valentijn DIY! (heel misschien twee...

xKiek

ps. Als jij het dienblad ook maakt, zet het dan op instagram met de hashtag #DIYwithCK





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique