donderdag 6 februari 2014

Leuke tip!

hallo mensen, ik ben heel druk maar tussendoor toch even een leuk nieuwtje/tipje.
Ik heb twee dingen...
Allereerst wil ik zeggen dat ik na een lange tijd weer bezig ben met een DIY. 
Zoals ik al heb gezegd, begin ik een soort van eigen lijn, heb je dat niet meegekregen klik dan hier
Ten tweede... 
Heel gaaf nieuws!
Ik voel me echt heel erg vereerd. 
Randomgirl is een blog waar van alles en nog wat op staat. 
Onder andere blogger of the month. 
Een keer in de maand zet zij een blogger of the month op haar blog.
Hierin vertelt ze wat over het blog dat zij heeft gekozen. 
En deze maand ben ik Blogger of the month. 
Ik vind het heel leuk dat ze mij gekozen heeft!
Jullie moeten zeker even een kijkje nemen. 

xKiek

ps. hou mijn blog in de gaten want er komt een DIY aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique