woensdag 12 februari 2014

DIY Valentijn #1 brownies

Deze week ben ik helemaal in de valentijn sfeer.
En daarom deze valentijn DIY.
Er komen nog meer leuke valentijn dingetjes op CreaKiek, het liefst vandaag nog.
Wil jij weten hoe je deze schattige brownies maakt?
Lees dan snel verder!
Voorbereidingen

Verwarm de oven 10 minuten voor.
Elektrische oven 180 graden 40 minuten
Hete luchtoven 160 graden   40 minuten
Gasoven Stand 4                    40 minuten

Je hebt nodig:
- Het 1-2-3 pakket voor American Brownies van HomeMade. daar zit ook een bakvorm in
- Beslagkom
- mixer
- 150 ml water
- decoratie hartjes

Aan de slag!
Stap 1
Meng de mix en het water in de beslagkom met een mixer tot een glad en klontvrij beslag. Ben je daar mee klaar mix dan nog 1 minuut op de middelste stand.

Stap 2
Gebruik je de bakvorm van HomeMade vouw dan de randen om. En vul de bakvorm.

Stap 3
Leg de hartjes erop in een hartjes vorm.

Stap 4
Doe de bakvorm 40 minuten in de oven. Kijk voor meer informatie boven aan!

Stap 5
Haal het uit de oven en laat het goed afkoelen.
Het komt op een totaal andere manier uit de oven.
Maar ik vind het wel super tof!

xKiek













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique