maandag 17 februari 2014

DIY Oordopjes pimpen

Yes! Vakantie!
Of we ons gaan vervelen?
Zeker niet! Want deze vakantie probeer ik elke dag
 wat op CreaKiek te plaatsen.

Vandaag gaan we oordopjes pimpen!
Super simpel... Je hebt alleen wel wat geduld nodig.


Je hebt nodig:
- (washi) tape        Hema,    €3,50
- oordopjes           Blokker, €1,-
- schaar
- boek

Stap 1
Plak de dopjes vast op een boek.
Ik gebruik m'n agenda.

Stap 2
Scheur de tape. Het maakt niet uit hoelang.

Stap 3
Ook al is het draad rond, begin aan het begin en plak het tape erop.

Stap 4
Druk het heel goed aan!

Eigenlijk is dat alles!
Best wel simpel...
Je kunt eventueel ook met wol om het draad draaien.
Het eindresultaat is echt supertof!

Heb je een vraag?
Mail dan graag!
naar creakiek@gmail.com




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique