zaterdag 13 juli 2013

WisselWeer

aangezien het nu wel mooi weer blijft maar je nog niet altijd even goed een zomer gevoel hebt; moet je NiET denken ja nou jammer dann en je gaat weer achter je pc of tv zitten...  NEE VANAF NU DOE JiJ DAAR NiET MEER AAN! jij kan je eigen zomer maken en ik ga je daarmee helpen, door een top 5 lijst te
maken.











hoe maak ik m'n eigen zomer  :

1. Nodig je vriendinnen uit en maak fruitspiesjes met zomers fruit zoals aardbei, meloen, ananas, banaan etc

2. maak je eigen video en geef daarin tips wat je kunt doen met dit weer

3.  maak zomer foto's en hang ze op

4. maak je kamer zomers door allemaal gekleurde bloemen in te kleuren uit te knippen en ze op te hangen en breng ook nog veel meer zomerse kleuren aan en laat die grijze donkere kleuren weg!

5. zet zomerse muziek op (gebruik je toch nog een beetje je elektriciteit)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique