donderdag 11 juli 2013

Polyvore

HALLOOOW!
hier mijn eerste tip,
neem is een kijkje op http://www.polyvore.com/cgi/home
POLYVORE! het is echt heel leukkk...
deze is speciaal voor de computerverslaafde.
het is digitaal maar toch ben je super creatief.
maar ook zeker voor de mensen die bijna nooit achter de computer zitten.
Je maakt een soort collage met kleding.
je kan er super veel looks van maken.
je kan polyvore altijd doen ook als je geen account hebt,
maar als je wel een account hebt kan je je creativiteit ook opslaan!
zou ik zeker doen want je hoeft verder geen persoonlijk heden te melden.
veel plezier alvast!
xo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique