vrijdag 19 juli 2013

DIY (doityourself)

Hoe maak je in 6 stappen een heel simpel windlicht?


                                                      je hebt nodig :
- een schaar
- een kwast
- een leeg potje (bijv. jampotje)
- een mooie knoop
- decopatch lijm (vernislijm)
- een mooi sierlijk lint
- een sierlijk servet
- secondelijm
- een kaars


stap 1:
knip het servet in een mooie vorm, zoals jij wilt. Gebruik alleen het bovenste laagje van het servet.

stap 2:
plak het met de vernislijm op het glazen potje
laat het dan 4 uur drogen.

stap 3: 
na 4 uur ga je nog een keer met een heel klein beetje vernislijm over het servetje op het potje zodat het 'geplastificeerd' is, en je ziet het servetje er beter door omdat het nu doorzichtig is.


stap 4:
bind een leuk lintje om de bovenkant.

stap 5:
plak met sterke lijm (secondelijm) het knoopje erop.

stap 6:
doe nu het kaarsje erin en je bent klaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique