zaterdag 27 juli 2013

DIY

hoii allemaal,
het heeft even geduurd maar ik heb weer een nieuwe DIY.
we gaan een foto lijstje maken met iets wat je leuk vind.

je hebt nodig:
- schaar
- lijm
- A4 papier
- computer
- printer
- fotolijstje

stap 1:
bedenk een leuk onderwerp waar jij het van wilt maken

stap 2:
zoek daar afbeeldingen van. (dat kan van jezelf zijn maar ook van anderen)

stap 3:
print de afbeeldingen uit, op gewoon A4 papier.

stap 4:
knip ze uit

stap 5:
zoek een klein fotolijstje op, knip een ander A4 papiertje uit op die maat.

stap 6:
knip de plaatjes uit en plak ze op het afgemeten A4 papier

stap 7:
doe het afgemeten A4 papier in het fotolijstje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique