maandag 27 april 2015

I'm back! KieksUp

Hee!
Daar ben ik weer, lang geleden zeg!
Ik heb even niet zoveel bijzonders om te posten. Daarom dit.
Ik vertel even over nu en hoe het gaat.

Alles gaat goed, even wat mindere cijfers op school gehaald maar dat geeft weer motivatie voor de nieuwe periode.

Over een paar weken ga ik naar........ ENGELAND!!!
Ik heb er onwijs veel zin in! 5 dagen in Engeland met klasgenoten.
We zitten in een stad heel dicht bij Londen maar 't is nog niet zeker of we daar heen gaan.
We gaan met de boot. Daar heb ik gelukkig geen problemen mee.

Ik hoef eigenlijk nog maar een paar weken naar school.
Ook heb ik nu veel uitval omdat een hoop docenten naar het buitenland zijn.
Kortom: Periode D valt reuze mee!

Ik wil weer meer gaan bloggen.
Heb veel inspiratie, moet het alleen nog even waarmaken.

Waar ik woon hebben ze vakantie maar waar ik op school zit niet. Ik heb daarom geen vakantie.
Maar veel dingen zoals mijn tennis en pianoles gaan daarom ook niet door, even gek.
Soort van vakantie, ook voor mij
.
Ik denk dat dit het wel weer was!
Ik zou het super leuk vinden als jullie in de reacties laten weten hoe het met je gaat en of je nog leuke dingen hebt waar je naar uitkijkt!
x

1 opmerking:

  1. hoi Dominique,
    met mij gaat het hartstikke goed lief dat je het vraagt! alleen wel vervelend dat ik nu op school zit :(! tot de volgende blogpost

    BeantwoordenVerwijderen

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique