zondag 19 oktober 2014

KieksUp | Veranderingen

Hoi!
CreaKiek gaat veranderen. 
Zoals je hebt gezien gaat het heel erg slecht met het plaatsen van artikelen.
Dat komt omdat ik het gewoon veel drukker heb met de middelbare school. 
CreaKiek wordt geen blog meer met alleen maar creativiteit. 
Het wordt uitgebreider dus meer lifestyle enz.
Dat betekent dat er meer tags, reviews enz. online komen.
Hierdoor hoop ik meer artikelen te kunnen plaatsen want het hoeft nu niet meer themagebonden te zijn. 
Ik wil de naam CreaKiek wel gewoon zo houden.

Ook heb ik iets nieuws genaamd #autumnwithck.
Oftewel herfst met CreaKiek.
Hierin post ik dingen die met de herfst te maken hebben. 
Maar ik ga dit niet alleen in de herfst doen, maar in elk seizoen.

Ik hoop dat jullie deze beslissingen okay vinden.

xKiek


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique