dinsdag 21 oktober 2014

#autumnwithck Chocolade melk nog lekkerder maken

Hoi!
Vandaag het eerste artikel van #autumnwithck.
Ik ga jullie laten zien hoe je chocolademelk nog lekkerder kan maken.
Het is echt heel erg simpel!


Stap 1
Maak chocolademelk hoe jij dat lekker vindt.
Dat kan chocolademelk zijn uit een pak of je kan het zelf maken met cacao.
Ik heb het met cacao gedaan.

Stap 2
Doe slagroom op je chocolade melk.

Stap 3
Doe marshmallows/snoepspekjes in je chocolademelk.
Bij de Action verkochten ze mini marshmallows.
Die zijn echt heel erg handig hiervoor.
Maar omdat wij die niet meer in huis hadden, heb ik gewone spekjes door de helft gesneden.

Stap 4
Als kers op de taart, doe ik nog een koekje in de chocolade melk.

En je bent klaar!
Er zijn nog meer opties maar dit is wel 1 van mijn favoriet.

xKiek 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique