vrijdag 1 augustus 2014

Online budget shoppen ☀ Voor €50,-

Hoi!
Ik heb wat nieuws!
Randomgirl en ik keken in de nieuwe H&M catalogus en besloten om twee outfits te maken onder de €50, . We kozen zelf de winkels.
Randomgirl heeft haar artikel al online, klik hier voor haar artikel!
We hebben twee thema's, school en feest.
Ik heb dit keer school en de volgende keer komt de feest outfit online.

Ik heb voor deze outfit wel voor de H&M gekozen omdat die winkel niet prijzig is. 
Totaal: € 45,-
Ik hoop dat jullie dit leuk vinden!
Laat het even weten als jullie willen dat ik dit vaker doe!
xKiek


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique