donderdag 31 juli 2014

This or that tag ☀ Zelfbedachte vragen

Hoi!
Ik heb voor jullie weer een tag!
Maar dit keer niet alleen maar *tromgeroffel* met Randomgirl!
We doen de this or that tag.
Dat houdt in dat we tussen twee dingen moeten kiezen.
Maar wij hebben zelf vragen bedacht voor elkaar.
Randomgirl geeft antwoord op mijn vragen,
en ik geef antwoord op die van haar.
Veel lees plezier!

Mijn vragen aan Randomgirl 
(RG = Randomgirl)

Snoep of chocola?
RG: 'Chocola, want van veel snoep word ik misselijk, niet van chocola.'

Pen of potlood?
RG: 'Potlood, dat kan je uitgummen.'

Hotel of camping?
RG: 'Hotel, dat is lekker luxe.'

Zang of dans?
RG: 'Dans, ik kan niet zingen.'

Boek of tijdschrift?
RG: 'Kijk maar in mijn boekenkast, hihi.'

De vragen van Randomgirl aan mij
(CK is = CreaKiek)

Geen kleur of alles in neon kleuren die je bijna niet kan zien?
CK: 'Alles in neon kleuren, dat geeft toch een vrolijker gevoel.'

Alles heel snel of alles heel langzaam?
CK: 'Alles heel snel dan maak je meer mee.'

Alles heel vies of alles heel netjes?
CK: 'Alles heel netjes dan weet je beter waar je kijken moet.'

Heel erg creatief, dat je al verdrietig word als je niet creatief bent of nooit creatief en altijd vrolijk?
CK: 'Nooit creatief en altijd vrolijk, anders zou ik heel vaak verdrietig zijn.'

5.Alleen in je huis of alleen maar buiten?
CK: 'Alleen maar buiten want dan zie je meer van de wereld.'

Ik vond het hartstikke leuk om deze tag te doen!
Klik ook even hier voor het artikel van Randomgirl!
Laat het even weten als je tag overneemt, dat zou leuk zijn!
xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique