woensdag 30 juli 2014

ToTheHighSchool ☀ Mijn schoolspullen

Hoi!
Ik ga na de zomer naar de middelbare school.
De meesten van jullie weten dat waarschijnlijk wel.
Ik heb er echt super veel zin.
Maar je hebt voor de middelbare school heel wat andere schoolspullen nodig dan voor de basisschool.
Ik wil graag mijn schoolspullen laten zien.
Ik zal overal de prijs en waar ik het vandaan heb neerzetten.
Er komt nog een apart artikel over mijn gepimpte schoolspullen.
Randomgirl heeft dit ook gedaan. Bekijk haar artikel ook even!
Lees snel verder voor mijn schoolspullen!


Dit zijn al mijn schoolspullen. 
Ja het zijn er veel, maar ik ga ze allemaal aan jullie laten zien. 
Laat ik nu maar beginnen!
Ik begin met al mijn schriften.




Dit is 1 pak met  A5 schriften. Er zitten 10 schriften in.
Ik vind de kleuren echt super leuk.
Gelinieerd
Hema
€2,00


Dit zijn ook A5 schriften. Er zitten 4 schriften in. 2 met het anker erop links (zie foto), en 2 met de sterren.
Dit zijn echte thema schriften, ze zijn echt heel schattig en stoer tegelijk. 
Gelinieerd
Hema
€2,00


Dit zijn 2 pakken A5 schriften. Er zitten 3 schriften in 1 pak. Ik heb ze in het mint en roze.
5 mm ruit
Hema
€1,00 per pak


Deze zijn hetzelfde als de schriften hierboven maar dan 10 mm ruit.


Dit is een pak met 2 A4 schriften.
Ik vind het schrift zo schattig!
Gelinieerd
Hema
€2,00


Dit is ook een pak met 2 A4 schriften.
10 mm ruit
Hema
€2,00


Dan deze HB potloden. 
Het zijn er 12. 
Ik ga ze nog pimpen, daar komt nog een apart artikel over.
Hema
€1,00



Dit is een set met 24 balpennen. 
Ik krijg namelijk veel te horen dat je op de middelbare school al je pennen kwijt raakt. 
Deze set kan ik makkelijk in m'n kluisje zetten.
Hema
€1,50


Dit is een setje van 10 superleuke potloden.
Op de potloden staat like!, xoxo, OMG en BFF.
Action
€0,49


Dit is een passer.
Action
€0,95


Wat ik echt heel erg leuk vind zijn deze magnetische haken voor in je kluisje. 
Hier kan ik m'n sleutels en andere dingen aan hangen. 
Hema
€1,95


Ik ben echt heel erg blij met mijn wetenschappelijke rekenmachine. 
Hij is van het merk Grundig, dat merk is erg goed. 
Ik heb een roze, je kan hem ook in het zwart en in het groen krijgen.
Action
€3,79


Deze etiketten zijn zo leuk. 
Ik heb 2 pakjes gekochten.
Op allebei de foto's is het linker pakje, 1 pakketje met het andere linker pakje. 
Hetzelfde geldt voor rechts.
Er zitten 4 vellen in 1 pakketje, met 2 verschillende soorten. 
Hema
€1,00 per pakje


Dan deze etui die ik super leuk vind!
Er staan allemaal schattige figuurtjes op. 
Hij is knalroze en op de voorkant staat ''pen case seriously aka etui''
Hema
€2,95

Mijn agenda. 
Ik vind de agenda echt heel erg schattig.
Je doet hem dicht met klittenband. 
Als je de agenda open doet, zie je een spiegeltje.
Er zit een handige pagina's in zoals een stamboom, waar je telefoonnummers in kan schrijven.
Achterin heb je ook pagina's waar je de gegevens van je vrienden etc. op kan schrijven.
Ook zijn er een aantal pagina's waar je notities op kan schrijven.
De hele week staat op 2 pagina's.
Action
€2,00


Dit zijn mijn woordenboeken. 
Ik heb: Nederlands-Frans, Frans-Nederlands, Nederlands-Engels, Engels-Nederlands en Nederlands.
Ik heb ze gekocht bij de Action omdat de echte erg duur zijn, en je woordenboeken nu bijna niet gebruikt.
€2,70


Dit is een buigbaar geodriehoek.
Action
€0,22


Dit is washi kaftpaier.
Dit is wat dunner en minder fel.
Ik heb een donkergrijze rol met wit en roze sterren gekocht, en een witte met mint, paarse en roze bloemetjes.
Hema
€2,95


Dan dit 3m lange kaftpapier. 
Dit is wrapping paper. 
Dit materiaal is dikker en daarom zijn de kleuren feller. 
Hema
€1,00



Ik vind deze lunchbox ook echt superleuk!
Hema
€2,50


En als laatste deze super leuke tas! 
Ik ben hier echt heel erg blij mee!
De tas is van Le coq sportief.
Hij heeft een hele leuke tribal print op het voor vakje en op de hengels.
Hij heeft leuke suède details.
En het voorvak is echt heel erg groot. 
Daar past mijn lunchbox mooi in en zit 'ie niet meer in de weg in het grote vak.
Bij de Aktie sport was de tas in de aanbieding voor €19,99. 

Dit was mijn ToTheHighSchoolHaul.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad
xKiek






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique