maandag 28 juli 2014

KieksUp ☀ InstagramOfTheDay, poll, nieuwe artikelen

Hoi!
Even een weer een KieksUp.
Ik ga namelijk stoppen met InstagramOfTheDay.
Ik denk dat jullie het allemaal al vergeten zijn, maarja.
Zouden jullie even willen stemmen op de poll.
Ik ben namelijk heel erg benieuwd hoe jullie terecht zijn gekomen op CreaKiek!
Verder ga ik nog heel veel andere artikelen dan normaal op CreaKiek zetten.
Zoals m'n schoolspullenhaul, ik ga op reis en ik neem mee en misschien nog wat tags.
Ik heb een nieuw fototoestel dus kan ik ook weer wat betere foto's maken!
Ook heb ik wat dingetjes veranderd op mijn blog.
Zoals je ziet staat ''Over mij'' boven aan.
De allerbovenste balk met de zoekoptie, ''google plus'', ''meer'' en ''volgende blog'' is weg.
Daarom heb ik nu aan de zijkant van mijn blog een andere zoekoptie staan.
Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben!
xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique