zaterdag 26 juli 2014

Another Blogging Tag

Hoi!
Vandaag doe ik iets totaal anders dan normaal.
Ik ga namelijk een tag doen.
De tag die ik ga doen is niet zelf verzonnen.
Voor de mensen die niet weten wat een tag is, een tag is een bepaald onderwerp met vragen en die vragen moet je dan beantwoorden. En ik heb gekozen voor het onderwerp bloggen!
Veel leesplezier! Je mag deze tag zeker overnemen!
Lees snel verder als je meer wilt weten over mijn blog en hoe ik erover denk!

Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat wil je zeker zo houden ?


Ik zou graag mijn eigen domeinnaam willen hebben. Dat houdt in dat er geen blogspot achter mijn website naam staat. 
En ik wil zeker de titels en de balk onder mijn logo zo houden.

Doe je alles voor je blog alleen?

Ja. Soms brengen andere mensen wel ideeën in. Of helpen ze met het vinden van een leuke achtergrond of helpen ze met het maken van een logo. Maar de lay-out, de foto's, het bewerken van foto's etc. doe ik allemaal zelf.

Welk cijfer zou je je eigen blog geven?

Een 5 denk ik. Dat komt omdat ik ook nog geen standaard ritueel heb voor het plaatsen van berichten, en ik heb geen eigen domeinnaam. Er zou nog een heleboel verbeterd kunnen worden. 

Verdien je geld met bloggen?

Nee, ik verdien geen geld met bloggen. Daar doe ik het ook helemaal niet voor. 

Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen?

Ik denk het feit dat je dingen wil plaatsen maar niet altijd evenveel inspiratie heb en niet ter plekken een DIY zou kunnen maken. En een nadeel van MIJN blog is dat het altijd creatief moet zijn. Ik kan bijvoorbeeld niet zomaar elke tag op mijn blog zetten. 

Wanneer blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?

Ik blijf op een blog hangen als ik een overzichtelijk blog zie. Het trekt mij ook gelijk aan als ik zie dat het geen jaar is geleden dat de blogger iets heeft geplaatst.
Ik klik weg als alles een andere kleur lettertype heeft, als het een rommelige lay-out is en als ik zie dat het meer dan een jaar geleden is dat diegene iets heeft geplaatst omdat het dan snel niet meer ''van de tijd'' is.

Heb je mensen leren kennen door het bloggen? Zo ja, wie?

Euhm, nee. Eigenlijk niet. Ik heb wel veel vrienden die bloggen maar ik heb ze daar niet door leren kennen. 
Dat komt ook omdat ik een heel onbekend blog heb. 

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let jij op bij de informatie die je deelt op je blog?

Ik vind het super leuk om een kijkje te nemen in iemands anders leven. Ik vind het dan ook heel leuk als iemand heel veel meningen om zijn of haar blog zet. 
Ik let erop dat ik niet te veel over mijn woon omgeving vertel. En dat er niet te veel op de foto's te zien is, omdat ik anoniem ben.

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hou zou je blog zich dan ontwikkelen, volgens jou? Wanneer zou je stoppen?

Ik hoop nog heel erg lang door te gaan met bloggen. Ik weet alleen nog niet dat dat lukt omdat ik na de zomervakantie naar de middelbare school ga. Ik wil mijn blog juist ontwikkelen door meer te gaan plaatsen, maar dat wordt met het huiswerk wel lastiger. Ik denk dat ik stop als ik door krijg dat ik echt heel erg weinig plaats. 

Zou je je blog verwijderen voor 50.000 euro?

Ik weet niet niet. Als het zover is misschien wel. Maar ik denk het niet. Omdat het wel iets is dat echt van mij is. En omdat het mij best wel veel tijd heeft gekost. 

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?

Picmonkey (om m'n foto's te bewerken), blogger (besturingssysteem), mijn laptop (hp G62) en mijn camera (Olympus 4.0 megapixel AF 3X OPTICAL ZOOM).

Ik vond het echt super leuk om deze tag te doen!

xKiek






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique