vrijdag 25 juli 2014

10 Tips ☀ Voor verveling in de zomervakantie

Hoi!
Het bekende verhaal. 
Iedereen verlangt naar de zomervakantie, maar als het zover is verveel je je stiekem toch wel een beetje.
Hier heb ik wat tips.
Als je zelf een onderwerp hebt waar je tips voor wild hebben moet je het even achterlaten in de reacties!
De tips staan niet op volgorde.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Als jij nog een leuke tip hebt moet je hem even in de reacties achterlaten.
En zeg even welke tip jij het beste vond!
Lees snel verder voor de tips!
1. Natuurlijk, zoals ik altijd zeg; ga knutselen! Ik heb deze vakantie al aardig wat geknutseld en als je met een groot iets bezig bent wil je maar blijven doorgaan. Erg verslavend!

2. Op een warme dag moet je lekker het water opzoeken. Is er geen zwembad of meer in de buurt, en heb je zelf geen zwembad? Vul dan de papiercontainer (die is meestal schoon) met water en ga erin staan met behulp van een krukje of trappetje.

3. Begin je eigen blog! Doe dit niet als het lekker weer is want dan ben je er niet af te slaan! Op een regendag kun je hier echt uren mee bezig zijn. Ik ga deze vakantie ook een bloggertag plaatsen, misschien heb je daar wat aan.

4. Nodig al je vriendinnen uit en ga lekker picknicken. Maak van te voren allemaal lekkere dingen en zoek vervolgens een rustige locatie zoals het bos op.

5. Ruim je kamer op en maak hem mooi.

6. Ga schrijven. Schrijf een fantasie verhaal, je gevoelens op of schrijf over iets dat je hebt meegemaakt.

7. Ga skeeleren, skaten, wandelen, steppen, wat je maar wild! Buiten zijn is echt heel goed! Helemaal als je daar ook nog eens bij beweegt!

8. Teken! Teken outfits, de natuur, portretten. Er is nog zoveel meer om te tekenen! Misschien ontdek je nu wel een verborgen talent!

9. Zoek bij de bieb of in de winkel een leuk boek uit en ga het lezen. Zoek er wel genoeg uit! Want als je eenmaal begint met lezen ben je niet meer te stoppen!

10. Ga shoppen! Shop de leukste zomerkleren. Het leukste is als je dan een stad uitzoekt waar je nog nooit eerder hebt gewinkeld.

Dit waren de tips! Ik hoop dat je help of heeft geholpen.

xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique