maandag 5 mei 2014

DIY Nailart

Hoi!
Ik heb een nailart DIY beloofd dus hier is ie!
Zelf heb ik geen nail-art spullen, daarom ben ik echt een kluns met m'n nagels.
Mijn nagels bladeren ook af als ik er nagellak op doe en als de nagellak er half af is ziet het er niet bepaald mooi uit.
Maar ik kan gewoon niet van nagellak afblijven. Ik heb ongeveer 35 lakjes en nog blijf ik nieuwe kopen!
En aangezien ik denk dat ik niet de enige nailart-kluns ben heb ik deze hele makkelijke manier.
Het is heel simpel en je gebruikt maar een klein deel van je nagel dat is ideaal!

Je hebt nodig:                                                       Tip:
- Tape                                                                  - Probeer de tape er in 1 keer goed op te doen.
- Nagellak                                                               Anders krijg je lelijke plekken op je nagels.
- Topcoat                                                            

Stap 1
Plak het stukje tape op je nagel. Zorg dat de bovenkant van je nagel niet is bedekt.
Maak het stukje tape lang genoeg zodat het er niet snel vanaf gaat.

Stap 2
Lak de rest van je nagel. Probeer de tape zo min mogelijk te raken.
Doe je dat wel dan komt de nagellak omhoog tijdens het eraf trekken van de tape.
Het is niet heel erg als je er wel overheen lakt.
Doe dit bij al je nagels

Stap 3
Als de lak goed droog is kan je de tape van je nagels afhalen.
Doe dit heel langzaam. Gaat de nagellak toch een beetje omhoog, dan kan je dat voorzichtig naar beneden duwen.

Stap 4
Het mooiste en handigste is om er nog een laag topcoat over heen te lakken.
Dan glanst het mooi en het blijft langer zitten.

Klaar!

xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique