zaterdag 1 maart 2014

Mini update

Hoi!
Vandaag is het begin van een nieuwe maand.
Daarom een goede reden voor een mini update...

Ik baal er van dat ik nu niet zo veel kan plaatsen als in de vakantie.
Maar ik blijf natuurlijk mijn best doen.
Er komt waarschijnlijk deze week nog een mini DIY aan.
En een Polyvore.
Hopelijk/waarschijnlijk komt er nog meer op Creakiek...

Je hebt trouwens nog 9 dagen om te stemmen. 
Of je de nieuwe achtergrond leuk of niet leuk vind. 
Dan beslis ik. 
De keuze is bij jullie!

xKiek





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique