zondag 2 maart 2014

DIY Hoe maak je een hele leuke afbeelding

Hoi!
Ik heb zojuist iets ontdekt, en ik vind het echt super tof!
Daarom wou ik het jullie ook leren/laten zien.
We gaan letters maken maar die letters hebben een hele leuke print.
Het is alleen wel digitaal...

Je hebt nodig:
- Deze afbeelding, het is tribal print kan je zelf ook op zoeken.
- Internet
- Computer/laptop

Stap 1
Ga naar de link hiernaast. (kan je op klikken) www.picmonkey.com.
Klik daarna op ''Edit'' en kies je tribal print.

Stap 2
Druk op ''Rotate'' en draai de afbeelding een kwartslag.

Stap 3
Klik helemaal links op het tweede icoontje, ''Effects''.
Vervolgens scroll je naar beneden en klik je op ''Draw''.

Stap 4
Maak de hele afbeelding wit/zwart, de kleur die jij mooi vindt.
En klik nog niet op ''Apply''!!!

Stap 5
Druk op de gum, en maak de ''Brush size'' kleiner.

Stap 6
Teken de letters die jij wilt.
Het is wel een nadeel dat je de letters moet tekenen.
Nu druk je op ''Apply''.

Sla de afbeelding op en je bent klaar!
xKiek


Willen jullie het melden als er een typefout in een een artikel zit?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique