donderdag 20 maart 2014

DIY Zomersnack

Hoi!
Je kan nog stemmen op de poll.
Maar aangezien de meerderheid nu al ja stemt, dacht ik waarom niet?
Tijd voor een (zeg maar) voedsel DIY.
En de lente is begonnen dus deze DIY kan niet meer stuk!


Je hebt nodig:
- een schaaltje/kommetje
- dubbel fris/cassis/sprite (fruitig frisdrank)
- heel veel fruit

Stap 1
Snij al het fruit in kleine stukjes.

Stap 2
Vul je schaaltje met frisdrank (geen cola etc.)
Ik meng meestal sprite met dubbel fris.

Stap 3
Doe het fruit in je schaaltje.

Je hebt nu een heerlijke zomersnack!

xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique