woensdag 12 maart 2014

DIY windlicht voor in je kamer

Hoi!
Zoals beloofd in de mini update... Een DIY! 
Hij is heel simpel. 
Ik probeer een DIY namelijk altijd te maken met dingen die ik in huis heb. 
Zo wordt je ook sneller gemotiveerd om te gaan knutselen!


Laten we beginnen!

Je hebt nodig:
- vernislijm 
- ijzerdraad
- een pot (een grote appelmoes pot is het handigst)
- een leuk servet 

Stap 1 
Zorg dat de pot goed schoon is. 

Stap 2
Een servetje heeft altijd meerdere lagen. 
Haal de laagjes eraf  en zorg dat je nog maar 1 laagje over houdt. 

Stap 3 
Maak het servetje mooi op maat als het dat nog niet is. 

Stap 4 
Smeer de pot in met de vernislijm.

Stap 5 
Plak het servetje op de pot.

Stap 6 
Doe het ijzerdraad aan de bovenkant rondom de pot. 

Stap 7 
Om het ijzerdraad maak je weer een stukje ijzerdraad maar nu naar de bovenkant.

Stap 8
Nu maak je het uiteinde vast aan de andere kant. 
Je hebt nu een handvat. 

Stap 9
Stop er pennen in of iets anders leuks. 

Klaar!

xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique