maandag 4 augustus 2014

Wat draag ik als ... ☀ Tag

Hoi!
Ik heb een tag voor jullie.
De tag is zelfbedacht.
Als je wilt mag je de tag zeker overnemen!
(Je moet bij ... even, wat draag ik als in gedachte nemen.)

1. ... Het 20 graden en zonnig is.
Een short met een t-shirt of hemd.
Als schoenen slippers of mijn vans.

2. ... Het heel koud is in de winter.
Een lange broek, een t-shirt en een vestje.
Of een trui.
En als schoenen gewoon dichte schoenen.

3. ... Ik ga slapen in de zomer.
Een dun t-shirtje.

4. ... Ik ga slapen in de winter.
M'n pyjama pak van de Hema, of een shirt met een pyjama broek.

5. ... Ik een dag thuis ben in de zomervakantie.
Als ik de hele dag niet weg hoef en als er niemand komt, heb ik gewoon mijn pyjama t-shirt aan met een jogging short.

6. ... Ik een dag thuis ben in de kerstvakantie.
Als ik de hele dag niet weg hoef en als er niemand komt, een lekkere warme joggingbroek met een dikke trui.

7. ... Ik ga sporten in de zomer.
Ik doe aan tennis en met tennis draag ik een tennisbroekje met een sportshirt en tennisschoenen.
Met school-gym draag ik een joggingshort met een sportshirt en gymschoenen.

8. ... Ik ga sporten in de winter.
Eigenlijk precies hetzelfde maar dan met een lange sportbroek.

9. ... Ik naar een feestje ga.
Meestal een broek met een t-shirt en een leuk vestje of m'n legerblouse.
En dan draag ik wat meer sieraden.

10. ... Ik lang moet reizen.
Meestal lekkere losse kleding.
Bijvoorbeeld een joggingshort met een t-shirt.

Ik vond het erg leuk om deze tag te doen, en neem hem vooral over!
xKiek

1 opmerking:

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique