zondag 10 augustus 2014

DIY ☀ Zonnebril pimpen

Hoi!
Ik heb weer een DIY!
Bijna iedereen kent ze wel, de gele Lipton Ice Tea brillen.
Ik ga die vandaag pimpen.
Heb je nog niet gezien hoe ik dat doe?
En wil je het weten?
Lees dan snel verder!

Je hebt nodig:
- Nagellak
- Een zonnebril

Stap 1
Als je een mooie basis kleur hebt kun je deze stap overslaan.
Anders lak je eerst de hele zonnebril met een kleur die je zelf wil.
En laat die heel goed drogen!

Stap 2
Het enige wat je nu nog hoeft te doen, is allemaal stipjes, streepjes wat je maar wil op de zonnebril te zetten!
Laat de nagellak wel weer goed drogen. En vergeet de binnenkant en zijkanten niet van de zonnebril.

Klaar!

Ik heb in het midden geprobeerd een daisy te maken.
En heb de basiskleur geel gelaten, dat is lekker zomers.
xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique