woensdag 23 juli 2014

DIY Zomersnack ☀ Slush Puppie

Hoi!
In de zomer met de warmte moet je altijd goed eten en drinken.
En als ik ergens anders ben vind ik het altijd zo lekker om een Slush Puppie te nemen.
Dus waarom zou je het thuis niet proberen?
De Slush Puppie die wij gaan maken is natuurlijk niet precies hetzelfde, maar dat is juist leuk!
Heb jij het ook zo warm?
En ook zo veel zin om de Slush Puppie te maken?
Lees dan super snel verder!

Je hebt nodig:
- Een bak of schaal
- Drinken naar keuze
- Vriezer
- Vork/lepel
- Glazen

Stap 1
Doe het drinken in je bak of schaal, ik koos voor een lege ijsbak. Ik heb met mijn drinken voor een smoothie gekozen

Stap 2
Zet de schaal in de vriezer. Laat deze er 24 uur in zitten.

Stap 3
Haal je bak of schaal uit de vriezer.
Nu gaan we het ijs ''hakken''. Ik heb hiervoor een lepel en vork gebruikt.
Het hakken duurt eventjes, maar je moet er een beetje handigheid in krijgen.

Stap 4
Doe je Slush Puppie in leuke glazen. Je zou het op kunnen drinken, maar je kan er natuurlijk ook een lepeltje bij gebruiken!

Klaar !
xKiek



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique