maandag 30 juni 2014

KieksUp

Hoi!
Even een KieksUp omdat ik veel leuke plannen heb.
Allereerst kreeg ik een aantal keer de vraag of er nog een keer iets van 'Mijn Lijn' opkwam.
Ja! Ik heb iets heel leuks gepimt en dat ga ik met jullie delen, ik ga alleen nog niet verklappen wat.
Ten tweede heb ik weer iets leuks gemaakt met mijn loom.
Ik wil dat graag uitleggen maar ik ben bang dat dat te lastig wordt, waarschijnlijk ga ik het wel doen.
Stem even op de poll wat jij ervan vindt!
Verder ga ik na aanzoek laten zien hoe je cupcakes moet bakken !
xKiek

1 opmerking:

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique