donderdag 15 mei 2014

Mijn loomarmbandes - Update

Hoi!
School is weer begonnen, daarom plaats ik minder artikelen.
Maar 1 keer per week lukt zeker!
Een tijdje geleden schreef ik een artikel over looming.
De nieuwe rage. Heb je dat niet gezien klik dan hier.
In de tussentijd heb ik hele boel nieuwe armbandjes gemaakt.
Ik wou die even laten zien, zo hebben jullie wat inspiratie voor een kleurencombinatie.
Wil je nog meer inspiratie? Kijk dan ook even hier!
Lees snel verder om te weten hoeveel en welke armbandjes ik heb gemaakt!




geel, roze en donkerblauw

   roze, geel, lichtgroen, oranje en zwart    
lichtgroen, roze,wit en blauw
zwart, donkerblauw en paars
Ik heb eerst 15 oranje gedaan, toen 5 rode, 5 witte, 5 blauwe en daarna weer 15 oranje. 
Ik weet niet of dit groot genoeg is voor jou.
 oranje, groen en blauw
 Roze, paars en geel
 donkerblauw, lichtblauw en wit
 oranje, lichtgroen, geel, donkerblauw en lichtblauw
roze, wit en zwart








Ik hoop dat dit artikel een beetje boeiend was!
xKiek



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique