woensdag 2 april 2014

KieksUp

Hoi!
Om te beginnen heb ik (zoals jullie waarschijnlijk al hebben gezien...) een andere naam voor Mini update.
Namelijk KieksUp.
Dat betekend eigenlijk gewoon kieksupdate.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Ik heb nu niet heel veel tijd meer voor CreaKiek.
Volgend jaar wordt dat nog minder...
Daarom wil ik de dingen goed plannen.
Ik vind plannen leuk, maar ik ben er niet bepaald goed in.
Maar ik denk dat ik nog een keer een artikel schrijf over plannen.

Het is de laatste tijd echt zo lekker weer, dat ik aan het nadenken ben over nog een zomer DIY.
Heb jij nog een leuk idee, laat het me dan weten.
Via; creakiek@gmail.com

Een zomer polyvore kunnen jullie ook verwachten.

Ik zou het ook tof vinden om jullie ideeën te zien...
Dat kan via hetzelfde e-mail adres als hierboven.

Ik hoop dat ik jullie hiermee weer op de hoogte heb gebracht.

xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique