vrijdag 21 februari 2014

primeur! + kleine DIY

Hoi!
Vandaag een bijzondere (soort van) DIY.
Ik laat zien hoe de spullen van ''mijn lijn'' eruit komen te zien.
Dit onderdeel hoort ook bij ''mijn lijn''.
En eerlijk gezegd vind ik ''lijn'' een beetje een groot woord.
Omdat het namelijk totaal niet professioneel is.
Hebben jullie geen idee waar ik het over heb?
Klik dan hier.
Maar laat ik nu maar snel beginnen met het vertellen/uitleggen?



Eerst ga ik vertellen hoe de dingen eruit komen te zien.
Als tweede de DIY.

1. De achtergrond is overal effen wit of effen roze.
2. Onderin komt dan een tape rand of een kanten rand.
is de achtergrond wit dan een roze kant. is de achtergrond roze dan wit kant.
3. Op het laatst zet ik er een quote op of ik plak een hartje/ander versiersel in de hoek.
Super simpel dus.

De DIY

Je hebt nodig:
- Love letters, te koop; Action, Xenos
- Decoratie

Stap 1
Ik verf de love letters wit.
Daar ga ik nog een paar keer overheen.

Stap 2
Dan doe ik er een rand kant op dat doe ik iets boven de onderkant.

Stap 3
Uit vilt knipte ik hartjes.
Die plakte ik, net als de rand kant met vernislijm op de letters.

Zo simpel!




Weten jullie misschien een ander woord voor ''mijn lijn''?
Dat is trouwens niet de naam van ''mijn lijn''. 
De echte naam is CreaKiek. 
xKiek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique