woensdag 15 januari 2014

Goednieuws:) en slechtnieuws :(

hallo allemaal.
Even een kleine update. 

Slechte nieuws :(
Ik heb al een tijdje niks geplaatst.
Mijn excuses! (ik hou het klein omdat ik een hekel aan excuses heb;). )
Ik heb het de laatste tijd heel erg druk.  
Over een paar weken de cito, veel toetsen dus veel leren...
Dat vind ik heel jammer. En wil mijn niet leer tijd daarom goed besteden. 
Met name aan CreaKiek. 
Hopelijk viel het slechte nieuws mee!

bereid je voor...

hou je vast! 

Goede nieuws
Ik ga een soort van eigen lijn beginnen.
Nee: het is niet professioneel
Nee: ik ga het niet verkopen 
Ja: het is heeeeeel leuk!
Ik ga van alles pimpen!
Van ovenwanten tot lampenkapjes en van schorten tot dienbladen. 
Van alles dus! ik hoop dat jullie dit leuk vinden. 
En natuurlijk heb ik af en toe nog een korte update voor jullie, 
waarin ik laat zien wat ik al heb gemaakt/gepimpt.
KnufVanKiek


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique