woensdag 20 november 2013

DIY: CreaWithFall #2 (kaarsplateau versieren)

Hoi, dit keer in CreaWithFall; we gaan een plateau voor je kaars versieren!
Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Je hebt nodig:
- een kaarsplateau
- bladeren
- herfst decoratie (walnoten, denneappels, kastanjes etc.)
- grote kaars

Stap 1
Zorg dat je je benodigheden hebt

Stap 2
Leg de bladeren op het plateau 

Stap 3
Daarop leg je je herfstdecoratie

Stap 4
Zet in het midden de kaars neer

En klaar!!! 

BeCreative! xKiek 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique