zaterdag 9 november 2013

DIY: CreaWithFall #1 (boomschors beleggen

Hallo allemaal, ik ben (al zeg ik het zelf) vrij creatief geweest met de herfst...
Ik heb veel gedaan met alles dat nu buiten te vinden is. 
Daarom ben ik een serie gestart: CreaWithFall houd in: creatief zijn met de herfst!
Hier de eerste, we gaan een boomschors beleggen. 

Je hebt nodig:
- holle boomschors 
- bladeren
- dennenappels
- kastanjes
- walnoten 
- oftewel herfst spulletjes
- waxinelichtje

Stap 1
Ga op zoek naar bladeren, walnoten, kastanjes, takjes enz.
En zorg voor een waxinelichtje, en natuurlijk je holle boomschors!


Stap2
Beleg je boomschors met bladeren.

Stap 3
Leg daarna je herfst spulletjes erop

Stap 4
In het midden leg je het waxinelichtje neer

En KLAAR! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique