zondag 6 oktober 2013

WeHeartIt

We Heart It is heel interessant! het is eigenlijk bijna hetzelfde als pinterest.
Voor We Heart It heb je alleen geen account nodig.
Met account kun je je afbeelding wel 'hearten'. 
En je kan de ander ook volgen.
Dan heb je uiteindelijk pagina's met de meest gehearten foto's,
de gehearte foto's van je vrienden, en een pagina met je eigen gehearte foto's.
Je kan ook zelf foto's plaatsen maar dan moet je wel de HeartButton instaleren.









dat geeft verder geen virussen ofzo. 
Ik doe veel inspiratie op, op We Heart It.

Hier hebben jullie dus ook een voorzetje om zelf creatief te zijn ;D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique