donderdag 17 oktober 2013

DIY make your own bell

Hoii allemaal, we gaan weer is creatief beginnen. 
Je gaat al snel met de auto, met de fiets of lopend is ons allemaal weer te vermoeiend.
Maar daar kunnen we verandering in brengen...
Door je fiets te pimpen!
We maken vandaag onze eigen fietsbel.


Je hebt nodig:
- een blanco fietsbel (een fietsbel waar niks op staat)
- permanent marker en/of nagellak
- je eigen creatieve spullen die overal tegen kunnen
- grijs potlood
- gum

Stap 1:
Zoek of bedenk iets wat jou leuk lijkt op je bel.
Teken het er vervolgens met grijs potlood erop.

Stap 2:
Trek het over met de permanent marker of nagellak.

Stap 3:
Laat het goed drogen.
Ook de permanent marker.

En klaar ben je!!!
Ik als panda fan heb er een panda op gemaakt echt SUPER SIMPEL!!! 
Be creative en maak het hoe jij het wil!
(let wel op dat het lang goed blijft)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ehmm, dit ben ik!

Mijn foto
Hoi! Ik ben Dominique en ik ben 12 jaar oud. Op mijn blog zie je van alles voorbij komen. Alles op mijn blog is zelfgeschreven door mij. Wil je meer over mij weten klik dan op ''Over CreaKiek'' onder het logo. Veel lees plezier! -xxx- Dominique